min helg

haft världens mysigaste helg, två underbara överraskningar av älskling och spenderat helgen med underbara vänner de kan väl inte bli bättre? till råga på allt fått en ny stereo till traktorn under veckan, high on life!

i torsdags var jag till vårdcentralen och tog två sprutor. (höll på att dö av rädsla!!!!!) sen när jag kom hem så får ja ett sms där älskling frågar om jag är hemma. 2 minuter senare får jag ett nytt sms där det står att en fågel viskat i hans öra att det stod någonting på min traktor så jag borde gå ut och kolla. sagt och gjort, jag gick ut och på framrutan står en låda och ingen människa syns till på hela gatan. tar med mig den in och öppnar, då har älskling köpt en "i love..." hudkräm till mig! den som heter "i love... blueberry & cream" den lukta lätt godast av de 3 jag har nu! åh vilken underbar pojkvän jag har!

fredag kväll spenderades i traktorn med Kristine, hur roligt som helst!

lördagen så skulle älskling va chaufför. han tyckte synd om mig eftersom jag skulle va hemma utan honom så då överraskar han mig återigen genom att köpa lejonkungen (min favvofilm!!!!!!) till mig! han känner mig den där killen, haha!

resten av lördagen spenderades med jennifer, roligt som bara den det också!

och idag tog sverige fucking vm-guld i en helt otrolig match mot schweiz som jag tror väldigt få missade.

alla andra timmar på dygnet som ja inte nämnt har använts till att sova eller att vara ute i det underbara vädret som vi haft här i värmland. en helt perfekt helg måste jag säga!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback