sommaren är välkommen..

jag har ett ganska upptaget schema redan inför sommaren, eller ja, jag hoppas det iaf. 
såhär ser min sommar ut än så länge:
 
emelies sommarschema: 
♥ 11 maj - rekryteringsdag, sunne vattenland
♥ 14 maj - anställningsintervju, värmlands bär
♥ 7 juni - färga och klippa håret, salong dominique
♥ 14 juni - sommarlov
♥ 20 juni - min tragus helt läkt
♥ 4 juli till 7 juli - höljes rallycross
♥ 19 juli - gyllene tider konsert, mariebergsskogen - karlstad
♥ 6 augusti till 13 augusti - turkiet, alanya
 
plus alla födesedagar, fester, myskvällar och händelser därimellan! känns som om den här sommaren kan bli förjävla bra! nu vet ni lite om min sommar, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback