tips från coachen

måste bara få tipsa om det bästa märket för kroppsvård som finns! i love... heter det, alla dofter är helt himmelska, jag lovar! och doften sätter sig ordentligt och luktar hela dagen/natten. torkar snabbt så det kletar inte och man kan lägga sig i sängen eller klä på sig direkt och återfruktar hunden väldigt bra. ett plus är att body lotionen finns i pumpflaska. och till ett alldeles lagomt pris69:-. de finns lite varstans på nätet och i affärer
hur perfekt som helst!
 
själv har jag redan två stycken, det var svårt att välja vilka jag skulle ha när alla dofter är så underbara! jag siktar på att tillslut ha en av varje. beroendeframkallande, haha ja!
 
men vill ni ha en bra body lotion med söta dofter så tycker jag att ni ska checka in dessa, ett väldigt hett tips från mig! slänger in en bild så ni vet vad ni ska kika efter. 
 
själv har jag i love... lemons & limes och en som inte är med på bilden som heter i love... peaches & creams. och jag är supernöjd, jag tror att det finns en doft som passar alla!
 
love & kisses, emelie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback