10/12

ursäkta för jättedålig bloggning. men fett-appen på iphone har krånglat utan dess like. inte ens tagit mig in på skiten! men ska göra en sammanfattning. i fredags var ja bara hemma, la mig "tidigt" eftersom ja skulle åka tåg t karlstad tidigt på lördagmorgon.
gick upp 06.30 lördagmorgon, GICK ned till station 07.05 men eftersom elin försovit sig så fick ja GÅ hem igen också åkte vi med andreas ned ist. en heldag med shopping och min favvobrud va jämt precis vad ja behövde kände jag. alla julklappar klara plus en liten julklapp till mig själv. pepparkakste, nomnom. sedan åkte vi hem och ja somnade jämt direkt. hoppas alla blir nöjda med sina julklappar.
igår hade jag en ordentlig sov- och mysmorgon med älskling ända tills runt kl.12, mysigast på länge. igår hade jag och älskling varit tillsammans i 1 år och 9 månader också. usch va snabbt tiden går! älskar min snutt!

jag har även gjort en radikal förändring genom att ja klippt lugg. puss på er! kom ihåg varför jag inte bloggar. appens fel.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback