4/12

julen närmar sig, 20 dagar kvar och även 1 MÅNAD KVAR TILLS MIN FÖDELSEDAG! wihoo! 
 
får mig att minnas innan jag och andreas blev tillsammans så tyckte han ju om mig, som ni vet antar jag? då kommer jag ihåg ett år, nån dag innan jul då han bad mig att komma ner till skolan nedanför mig och träffa honom för han hade något till mig. ja gick ned och då hade han köpt en julklapp till mig.. ett prydnadshjärta som det stod: finns för dig. och en doftgran från hans traktor med två gulliga texter på varsin sida. åh, ja blev så lycklig. och en annan gång, jämt efter ett bråk så kom han hem till mig och satt i bilen utanför, ringde till mig och bad mig komma ut för han hade en grej till mig. först vägrade jag men gav till slut med mig och gick ut. han kliver ur bilen ger mig ett konformat paket, kramar mig, säger förlåt och åker. går in och öppnar, där i låg en jättestor vackrer ros med ett litet kort. kommer inte ihåg vad det stod i kortet men har det hemma i lådan. 
 
jag har världens bästa pojkvän, så sjukt glad över att han är min!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback