dag 9 och dag 10.

dag 9 - dessa killar faller jag för
jag faller nog inte för nån speciell typ. för mig är det viktigaste att de har ett bra sätt, bryr sig om mig, vill mitt bästa och inte går sin egna väg och är otrogen också vidare. en persons utseende påverkas av personens sätt det bara är så. om du då älskar någon så bekommer den personen den finaste i världen för dig. och när det gäller killar så är det vitkigt för mig att jag är den tjej han visar för sina föräldrar inte för sin säng och att jag är den enda tjejen, jag vill va den han vill vakna upp bredvid varje dag resten av livet inte den han vill gå till sängs med. så allt annat är bara en siffra, så sluta döm så hårt hörreni. ålderskillnad ja men big deal, det är ändå inte ert problem. trivs personerna i fråga i förhållandet så är väl det det enda viktiga? det är fyra år mellan mig och min andreas men lider jag av det? nej det gör jag inte och vi har varit tillsammans i snart 2 år. jag ska säga er att jag känner inte av åldersskillnaden. tror jag pratar för alla som har förhållanden med åldersskillnad när jag säger att ett förhållande består av två personer. ni som inte kan räkna, dra åt helvete, ni som stör er på det, don't mind saying it och som sagt var, ålder är bara en siffra. glöm aldrig det!
 
dag 10 - någon jag vill byta liv med en dag och varför
jag tänker inte va som många andra här och skriva om nån kändis osv.. jag skulle vilja byta liv med en kille för en dag. skulle va roligt att höra vad killarna pratar om, vad de säger om tjejerna och allt överhuvudtaget. har många gånger ända sen jag gick i 1:an typ tänkt på hur de skulle va att byta liv med en kille för en dag, höra vad de pratar om i omklädningsrummet, nyfiken som jag är så skulle jag vilja snoka lite i killarnas tankar. helst nån äldre. grymt att nästa dag vara sig själv igen och veta precis vad killar tycker och tänker om alla oss. kanske kan bli en riktig kärleksgud efteråt och matcha ihop en massa folk i skolan. blir världens kärleksnäste. fan va grymt!
 
nu är jag klar, fan va grym jag är.. ganska kul men inget jag skulle göra varje dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback