måndag 10:17

förlåt men glömt att göra listan så här kommer både nummer 4 och 5.
 
 
Dag 4 - Min bästavän - min bästa vän är nog emelie.r, vi fann varandra när vi började på stjerneskolan. inte haft nån direkt kontakt innan man nu är vi som syskon. jag känner mig så naturlig med dig, känns som om ja känt dig hela mitt liv, kan berätta allt för dig, jag litar verkligen på dig. du är bäst och ja tycker om dig!
 
 
Dag 5 - Detta saknar jag - jag saknar en viss person. en som jag trivdes till hundra att umgås med dag ut och dag in, varenda dag efter skolan. ja vet att han inte läser min blogg men de kanske bara är bra. vi var som helan och halvan. vi umgicks hela tiden, varenda dag efter skolan. jag va hem till honom, han va hem till mig. jag var mer med honom än med någon annan. kunde vara med honom i garaget i flera timmar och bara sitta. ja nu låter det som om vi va kära, men nej. det var ingenting mellan oss förutom vänskap. men allt kommer väl till ett slut, nu gör vi ingenting förutom att småprata lite ibland när vi ses. jag saknar dig!


Ååh va du är go hjärtat! puuussss på dig :* love you!

Svar: haha sötnos ju! puss, love u 2 :*
emelie amanda

2012-11-14 // 09:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback