för er som inte vet

1. Vad heter du? Emelie Amanda Bergstedt.
2. Hur gammal är du? 16 år.
3. Vart bor du? Nästan mitt i kleten i Torsby.
4. Hårfärg? HAHA jämt extrem blond just nu.
5. Ögonfärg? Blåa.
6. Hur lång är du? 175 cm.
7. Kär? I världens bästa! :)
8. Singel eller upptagen? Upptagen!
9. Hur många har du kysst? Högst 5 st skulle ja tro, seriösa kyssar alltså.
10. När och vem kysste du senast? Andreas, imorse.
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Haha, dum fråga.
12. När hade du senast sex och med vem? Är väl rätt uppenbart?
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 1 år och 7 månader, fast det rullar på.
14. Dumpat någon? Ja.
15. Blivit dumpad? Ja.

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Bad boys, haha.

17. Vad har du för mobil? iPhone 4s.

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Ut och resa, absolut!

19. Favoritland? Frankrike eller Irland.

20. Favoritfärg? De flesta.
21. Film? Jämt totalt allt.
22. Bok? - Lars Keplers böcker eller "Femtio nyanser av honom".

23. Killar eller tjejer? Både och.
24. Vad gillar du mest med dig själv? Mitt hår och mina ögon.
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min kropp.
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Mamma!
27. En person du älskar -  mamma och pappa!
28. En person du hatar - Hatar inte någon, men finns personer jag ogillar.
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll.
30. Saknar du någon just nu? Ja.. 
31. Vad är det bästa som hänt dig? Andreas.
32. Beroende av något? Böcker. :$
33. Ditt livs största misstag? Klippte av mitt långa hår i lekis, haha! men seriöst så äre de. 
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Mamma och jag skulle nog få psykbryt isf så det är nog Andreas.
35. Har du några tatueringar? Nej, men vill ha!
36. Piercingar? Ja, off-center labret. :)
37. Vem är mest lik dig? Pappa, haha. :)

 

38. Har du någon förebild? Mamma.
39. Vad ska du göra idag? Plugga och pussa på älskling.
40. Vad är det värsta du vet? Dubbelmoral, lögner, svek, vänner som alltid glömmer bort just dig.
41. Vad är det bästa du vet? Att få lägga sig att sova i en nybäddad säng efter en varm dusch.
42. Vad åt du senast? Ris, chickennuggets och currysås. 
43. Vad vill du ha just nu? En ny, hel dator och älsklings snosningar i nacken.
44. Vad köpte du senast? Piercingar.
45. Vem är din favorit kändis? Det har ja ingen. 
46. Vilken är din favoritställning? Haha?
47. Tränar du? Ibland. 
48. När går du och lägger dig? Är väl olika beroende på om jag är trött.
49. Vad är klockan nu? 14.23, slutar snart! :D
50. Är du nöjd med ditt liv? Jo tack!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback