back to schoooool, again

sitter på samhäll och jobbar med samhällsekonomi. veckans första lektion och även första lektionen efter lovet. känns lite sådär, skönt att komma in i rutin igen men fasen va trött jag är! satt med älskling hos stoffe igår och kikade på maria wern så klockan drog snabbt iväg. vid klockan tolv igår låg jag och vred mig fram och tillbaka och kunde inte rikitgt komma till ro. under lovet har jag gjort en hel del. varit och ätit påskmiddag med släkten, varit t elmia (for the first time guys). det var awesome. på dagen gick man runt och kollade på het otroliga bilar, billjud osv. på kvällen var det fest och jävlar i min lilla låda va folk de va! aldrig sett så många bilar i hela mitt liv. kvällen slutade tidigt pga lite incidenter. men i helhet var det väldigt roligt. under veckan har jag typ inte gjort något alls. igår var jag till charlottenberg med familjen. jag övningskörde dit och hem.
blev lite fynd;
-> Nya converse, höga, navyblue.
-> Ny vårjacka, didrikson.
-> Ny sportbehå, kommer inte ihåg märket.
-> Ny vattenflaska, en rosa och lila :>, adidas.

det var mitt lov typ, pusshej och nyp i stjärten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback