1/1 snart 2/1 2.0.1.3

hej bloggat som en jävla sten. ingenting alltså. men ska försöka ändra mig. kan inte fatta att det är FUCKING 2 0 1 3 nu. 2012 bara flög förbi ju, snart 17 bast, snart 22 månader med älskling. livet är att bra. nyår var som de va, både kul och inte kul. bara ett jävla kaos, fyfaaaan vilken jävla flippad "fest" alla va helt konstiga eller nåt.. hmh, linn, sebastian, stoffis och älskling fanns iaf där så det var något positivt med kvällen. åh mysis vid 12 slaget när man kan kramas med sina favorit killar. nu satsar vi på att göra 2013 till ett så bra år som möjligt. därför tar jag natten nu med älskling bredvid mig och men in black 3 på tv:n. en dag närmare min FUCKING födelsedag, seventeen baby! PusS oCh GodNaTt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback