jag berättar allt men säger ingenting

så otroligt trött på att bara fått vänta på dig så nu tar jag steget bort och bryter mig loss. du finns inte kvar i min kontaktlista och inte på min facebook och vet du vad? det sorgliga är att det inte märks någon skillnad på när du fanns där och nu när du är borta. ganska sorgligt hur du kan byta ut en vän mot kärlek för en stund men är det så du vill ha det så är det så du får det. congrats, du är helt utsuddad nu. 
 
jag har väldigt många gånger blivit väldigt faschinerad av hur låga människor kan bli. bästa vänner som skriver till sina vänners pojkvänner/flickvänner/ex, kompisar som bara behandlar sina kompisar för slit och släng och sedan inte tror att det kommer bli några konsekvenser, att man bara kan komma och gå som man vill. men fan människa tänk över hur fan du beter dig, tänk över vilka konsekvenser dina handligar kommer få. eller vill du sitta där om ett tag med ånger i ditt sinne? men det är väl det att vi är just människor som gör att vi gör sådana misstag som vi gör, men det är stor skillnad på att göra ett misstag en gång och att sen göra om det igen. när man gör om det gång på gång så är det inget misstag längre. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback